Vnímání školního prostředí žáky 1. stupně základní školy – Bc. Petr Zaplatílek
Bc. Petr Zaplatílek
Bachelor's thesis
Vnímání školního prostředí žáky 1. stupně základní školy
Pupils' perception of the school environment on the first grade of primary school
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Vnímání školního prostředí žáky prvního stupně základní školy“ je popis a analýza prostředí školy a jeho vlivů na žáky prvního stupně. První část je zaměřena na teoretické vymezení pojmů školní prostředí, školní a třídní klima s přiblížením na faktory, které prostředí školy utváří a mají na žáky vliv. Druhá část pojednává o samotném výzkumu na konkrétní škole s využitím …moreAbstract:
Subject of Bachelor thesis „The Perception of the school environment by pupils of the first grades of elementary school" is a description and analysis of the school environment and its effects on the pupils of the first grade. The first part is focused on theoretical definition of the concepts of the school environment, school and classroom climate with the zooming in on the factors that the school …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/y8dxa/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2017
- Supervisor: PhDr. Josef Lukas, Ph.D.
- Reader: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Teacher Training in Foreign Languages - German Language
Theses on a related topic
-
Spokojenost žáků se sluchovým postižením se studiem na střední škole
Jana Stadlerová -
Spokojenost žáků středních škol se sociálním klimatem školní třídy
Pavla Kopecká -
Spokojenost žáků 2. stupně základní školy s klimatem při výuce cizího jazyka
Renata Michalíková -
Volba další vzdělávací dráhy žáků základní školy, se zaměřením na spokojenost se zvolenou střední školou a oborem
Pavla JAVŮRKOVÁ -
Žáci se specifickými poruchami učení z perspektivy učitele
Ráchel Kurzyszová -
Accessibility of Teaching Materials in English Language and Literature with a Focus on Pupils with Special Needs
Radka Machálková -
Use of music in English language lessons with pupils diagnosed with ADHD and Dyslexia
Magdaléna Holbová -
Foreign Language Anxiety Outside of the School Environment
Michaela Jansová