Příprava e-shopu na expanzi na nový trh – Bc. David Lipka
Bc. David Lipka
Diplomová práce
Příprava e-shopu na expanzi na nový trh
Preparation of the e-shop for expansion to a new market
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvořit strategii pro expanzi vybraného e-shopu na nový trh. Teoretická část bude obsahovat teorii internetového prodeje, online marketingu a marketingových kanálů a nástrojů včetně analytických nástrojů. Praktická část bude popisovat konkrétní kroky podniku, které jsou nutné udělat pro expanzi na nový trh, které budou objeveny skrze provedený výzkum. Výsledkem diplomové práce …víceAbstract:
The aim of the thesis is to create a strategy for the expansion of the selected e-shop into a new market. The theoretical part will include the theory of internet sales, online marketing and marketing channels and tools including analytical tools. The practical part will describe the specific steps a business needs to take to expand into a new market, which will be discovered through the research conducted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/ktpzc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2023
- Vedoucí: Ing. Dalibor Šimek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Patrik Koziel
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Online marketing a e-commerce ve vybrané společnosti
Barbora Vojtěchová -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Definice a komparace online vs. offline nástrojů v oblasti e-commerce ve společnosti E.ON
Jakub Vašek -
Impact of AI on Sales and Marketing Activities in E-Commerce Enterprises
Omar Daouk -
E-commerce Strategy and Online Marketing of Ellex Company
Barbora Dolanská -
Online marketing ve vybraném e-shopu v době pandemie
Štěpán PROKEŠ