Bc. David Lipka
Master's thesis
Příprava e-shopu na expanzi na nový trh
Preparation of the e-shop for expansion to a new market
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvořit strategii pro expanzi vybraného e-shopu na nový trh. Teoretická část bude obsahovat teorii internetového prodeje, online marketingu a marketingových kanálů a nástrojů včetně analytických nástrojů. Praktická část bude popisovat konkrétní kroky podniku, které jsou nutné udělat pro expanzi na nový trh, které budou objeveny skrze provedený výzkum. Výsledkem diplomové práce …moreAbstract:
The aim of the thesis is to create a strategy for the expansion of the selected e-shop into a new market. The theoretical part will include the theory of internet sales, online marketing and marketing channels and tools including analytical tools. The practical part will describe the specific steps a business needs to take to expand into a new market, which will be discovered through the research conducted …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 7. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/ktpzc/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 8. 2023
- Supervisor: Ing. Dalibor Šimek, Ph.D.
- Reader: Ing. Patrik Koziel
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Online marketing a e-commerce ve vybrané společnosti
Barbora Vojtěchová -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Definice a komparace online vs. offline nástrojů v oblasti e-commerce ve společnosti E.ON
Jakub Vašek -
Impact of AI on Sales and Marketing Activities in E-Commerce Enterprises
Omar Daouk -
E-commerce Strategy and Online Marketing of Ellex Company
Barbora Dolanská -
Online marketing ve vybraném e-shopu v době pandemie
Štěpán PROKEŠ