Martin LIŠKA
Bachelor's thesis
Využití newsletterů ve firmě LHL s.r.o.
Use of newsletters in the company LHL s.r.o.
Abstract:
Práce se zabývá využitím e-mailového marketingu, konkrétně zasíláním newsletterů ve firmě LHL s.r.o. Cílem práce je zjistit, jaký dopad bude mít zavedení zasílání newsletterů na celkový počet přijatých objednávek firmy, další klíčové ukazatele související se zasíláním newsletterů a porovnání dopadu newsletterů u různých typů zákazníků. Pro vyhodnocení klíčových ukazatelů budou využita sekundární data …moreAbstract:
Thesis deals with the use of e-mail marketing, specifically use of newsletters in the company LHL s.r.o. The aim of the thesis is to find out what impact the introduction of newsletters will have on the total number of received orders, other key indicators related to sending newsletters and comparing the impact of newsletters for different types of customers. Secondary data obtained from the POHODA …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Povolná, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LIŠKA, Martin. \textit{Využití newsletterů ve firmě LHL s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2022. Available from: https://theses.cz/id/5rr5ty/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
LIŠKA, Martin. Využití newsletterů ve firmě LHL s.r.o.. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Internetová marketingová komunikace firmy na B2B trhu
Michaela Blažková -
E-mail marketing jako prostředek komunikace se zákazníkem (B2C)
Marek Janoš -
Automatizace e-mailingové komunikace v marketingu
Adéla Smrčková -
Stratégia e-mailingu neziskovej organizácie Česko.Digital
Terézia Palaščáková -
Finanční a nefinanční ukazatele v hodnocení podnikatelských subjektů
Jana Sobotová -
Trh s nemovitostmi v ČR a jeho vazba na vybrané makroekonomické ukazatele
Petra Skálová -
Trh s nemovitostmi v ČR a jeho vazba na vybrané makroekonomické ukazatele
Zdeněk Petera -
Vývoj nemovitostního trhu v ČR a jeho vazba na vybrané makroekonomické ukazatele
Alžběta Dimiděnková