Využití newsletterů ve firmě LHL s.r.o. – Martin LIŠKA
Martin LIŠKA
Bakalářská práce
Využití newsletterů ve firmě LHL s.r.o.
Use of newsletters in the company LHL s.r.o.
Anotace:
Práce se zabývá využitím e-mailového marketingu, konkrétně zasíláním newsletterů ve firmě LHL s.r.o. Cílem práce je zjistit, jaký dopad bude mít zavedení zasílání newsletterů na celkový počet přijatých objednávek firmy, další klíčové ukazatele související se zasíláním newsletterů a porovnání dopadu newsletterů u různých typů zákazníků. Pro vyhodnocení klíčových ukazatelů budou využita sekundární data …víceAbstract:
Thesis deals with the use of e-mail marketing, specifically use of newsletters in the company LHL s.r.o. The aim of the thesis is to find out what impact the introduction of newsletters will have on the total number of received orders, other key indicators related to sending newsletters and comparing the impact of newsletters for different types of customers. Secondary data obtained from the POHODA …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Povolná, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LIŠKA, Martin. Využití newsletterů ve firmě LHL s.r.o.. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Internetová marketingová komunikace firmy na B2B trhu
Michaela Blažková -
E-mail marketing jako prostředek komunikace se zákazníkem (B2C)
Marek Janoš -
Automatizace e-mailingové komunikace v marketingu
Adéla Smrčková -
Stratégia e-mailingu neziskovej organizácie Česko.Digital
Terézia Palaščáková -
Finanční a nefinanční ukazatele v hodnocení podnikatelských subjektů
Jana Sobotová -
Trh s nemovitostmi v ČR a jeho vazba na vybrané makroekonomické ukazatele
Petra Skálová -
Vývoj nemovitostního trhu v ČR a jeho vazba na vybrané makroekonomické ukazatele
Alžběta Dimiděnková -
Trh s nemovitostmi v ČR a jeho vazba na vybrané makroekonomické ukazatele
Zdeněk Petera