Postoj generace Z k udržitelnosti a fast fashion řetězcům – Bc. Natálie Křepelková
Bc. Natálie Křepelková
Diplomová práce
Postoj generace Z k udržitelnosti a fast fashion řetězcům
The Attitude of Generation Z towards Sustainability and Fast Fashion Brands
Anotace:
Diplomová práce se zabývá postoji generace Z k udržitelnosti a fast fashion řetězcům. V teoretické části je nejprve definován pojem udržitelná móda, jaký je její princip, a poté následuje definování konceptu fast fashion a jeho dopadů na životní prostředí. Následně je charakterizován pojem generace Z. V praktické části jsou pomocí kvalitativního a kvantitativního výzkumu získány data, která vedou k …víceAbstract:
The thesis examines the attitudes of Generation Z towards sustainability and fast fashion chains. The theoretical part begins with defining the concept of sustainable fashion and its principles, followed by the concept of fast fashion and its environmental impacts. Subsequently, the term Generation Z is characterized. In the practical part, data is obtained through qualitative and quantitative research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Křepelková, Natálie. Postoj generace Z k udržitelnosti a fast fashion řetězcům. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci
Kateřina Melmuková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Dominik Müller -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková