Postoj generace Z k udržitelnosti a fast fashion řetězcům – Bc. Natálie Křepelková
Bc. Natálie Křepelková
Master's thesis
Postoj generace Z k udržitelnosti a fast fashion řetězcům
The Attitude of Generation Z towards Sustainability and Fast Fashion Brands
Abstract:
Diplomová práce se zabývá postoji generace Z k udržitelnosti a fast fashion řetězcům. V teoretické části je nejprve definován pojem udržitelná móda, jaký je její princip, a poté následuje definování konceptu fast fashion a jeho dopadů na životní prostředí. Následně je charakterizován pojem generace Z. V praktické části jsou pomocí kvalitativního a kvantitativního výzkumu získány data, která vedou k …moreAbstract:
The thesis examines the attitudes of Generation Z towards sustainability and fast fashion chains. The theoretical part begins with defining the concept of sustainable fashion and its principles, followed by the concept of fast fashion and its environmental impacts. Subsequently, the term Generation Z is characterized. In the practical part, data is obtained through qualitative and quantitative research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KŘEPELKOVÁ, Natálie. \textit{Postoj generace Z k udržitelnosti a fast fashion řetězcům}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Available from: https://theses.cz/id/5ruq3r/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Křepelková, Natálie. Postoj generace Z k udržitelnosti a fast fashion řetězcům. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci
Kateřina Melmuková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Dominik Müller -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková