Bc. Dominika Cyříková

Bakalářská práce

Interní marketing vybraného podniku

Internal marketing in selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou stavu interního marketingu zaměstnanců ve vybraném podniku. Cílem bakalářské práce je analyzovat stav interního marketingu vybraného podniku a formulovat doporučení a návrhy pro zlepšení interního marketingu. Teoretická část se zabývá základními východisky interního marketingu a jeho nástroji. Praktická část bude zaměřena na situační analýzu v podniku týkající se …více
Abstract:
The bachelor thesis scope is analysing the internal marketing status of the employees in a chosen company. The main objective is to point out suggestions and recommendations to improve the internal marketing status. The theoretical part is focused on the basic principles of the internal marketing status and the required tools how it can be improved. The practical part is analysing the company employees …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/irh9u/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2021
  • Vedoucí: Ing. Lucie Meixnerová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Dagmar Svobodová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management