Sociálne-psychologické klima třídy – Ing. Lucie Králíková
Ing. Lucie Králíková
absolventská práce studenta CŽV
Sociálne-psychologické klima třídy
Socio psychological climate of class
Anotace:
ABSTRAKTPředmětem mé bakalářské práce je identifikace sociálního klimatu ve vybraných třídách střední školy. Cílem práce je popsat a zpracovat téma sociálního klimatu třídy zejména v praktických souvislostech, aby z nich mohli čerpat začínající učitelé. Výsledky, závěry a doporučení jsou určeny pro potřeby učitelů vyučujících ve zkoumaných třídách. V teoretické části se na úvod zaměřuji na představení …víceAbstract:
ABSTRACTThe topic of following bachelor thesis is social climate identification in selected grammar/secondery school classes. The goal of this work is to describe and discuss the topic of social class climate especially in the framework and context of practise to be able to support beginning teachers. Results, conclusions and recommendations are assigned to teachers working in relevant classes. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lenka Krajčíková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníceloživotní / obor:
Studium v oblasti pedagogických věd / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Klima třídy a jak je možno jej pozitivně ovlivnit
Zuzana Holá -
Klima třídy jako faktor eliminace výskytu rizikového chování u dětí
Klára Bárová -
Vliv učitele prvního stupně základní školy na klima třídy
Sylva PIETROSZOVÁ -
Klima třídy v kontextu práce sociálního pedagoga v základní škole
Simona Strnadelová -
Pozitivní klima ve třídě mateřské školy z pohledu rodičů dětí
Julie Košková -
Building Student Responsibility for their Own Learning in English Language Classes: Pre-Service Teachers' Needs in Teacher-Student Communication in Difficult Situations
Jiřina KARASOVÁ -
Teacher-Student Relationship in David Mamets Plays
Jiří Erml -
Specifika pramenící z dvojrole učitel – student
Hana Šašinková
Název
Vložil
Vloženo
Práva