Bc. Jakub Hrabák

Bakalářská práce

Moderní formy marketingové komunikace

Modern forms of marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá významem využití nových forem marketingové komunikace z hlediska upevňování povědomí o značce a zasazení do integrované marketingové komunikace. První, teoretická část bakalářské práce, je zaměřena na podrobný popis nových forem marketingové komunikace. Kromě popisu jednotlivých nových forem se teoretická část ještě zabývá vývojem forem marketingové komunikace v průběhu let …více
Abstract:
Bachelor thesis discusses the importance of using new forms of marketing communication in terms of strengthening brand awareness and engaging in integrated marketing communications. The first theoretical part of the thesis is focused on detailed description of new forms of marketing communication. Besides the describing the various new forms of the theoretical part is engaged in the development of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Veronika Machowská, MBA
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní