Moderní formy marketingové komunikace – Bc. Jakub Hrabák
Bc. Jakub Hrabák
Bakalářská práce
Moderní formy marketingové komunikace
Modern forms of marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá významem využití nových forem marketingové komunikace z hlediska upevňování povědomí o značce a zasazení do integrované marketingové komunikace. První, teoretická část bakalářské práce, je zaměřena na podrobný popis nových forem marketingové komunikace. Kromě popisu jednotlivých nových forem se teoretická část ještě zabývá vývojem forem marketingové komunikace v průběhu let …víceAbstract:
Bachelor thesis discusses the importance of using new forms of marketing communication in terms of strengthening brand awareness and engaging in integrated marketing communications. The first theoretical part of the thesis is focused on detailed description of new forms of marketing communication. Besides the describing the various new forms of the theoretical part is engaged in the development of …víceKlíčová slova
ABL ambush marketing brand essence branding BTL buzz marketing digitální marketing event marketing Facebook guerilla marketing Instagram mobilní marketing networking neuromarketing nová média product placement sociální sítě TTL viral marketing word of mouth marketing ABL digital marketing mobil marketing new media social networks word of mouth marketing
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rztd4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Veronika Machowská, MBA
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Assessment of electronic word of mouth effectiveness
Ekaterina Kandakova -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Sociální proměnné a pozitivní a negativní elektronický word of mouth
Simona Hreščáková -
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
Meryem Czyz -
The Influence of E-Word of Mouth on Online Consumer Purchase Intention
Abhishekh Singh -
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
Meryem Czyz -
Súčasné možnosti využitia WM (Word of mouth) ako nástroja pre budovanie značky podniku
Veronika Kundríková -
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina