Budování značky a marketingová komunikace provozovny Carbon Cleaner – Bc. Jakub Franc
Bc. Jakub Franc
Diplomová práce
Budování značky a marketingová komunikace provozovny Carbon Cleaner
Brand building and marketing communication of Carbon Cleaner
Anotace:
Diplomová práce se zabývá budováním značky a marketingem. Jedná se především o principy tvorby brandu a využívání efektivních metod marketingu. Tato práce je členěna na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je práce zaměřena na vymezení základních informací o marketingu a marketingovém mixu. Jsou definovány prvky, hodnoty, positioning a další aspekty značky. Dále je představen archetyp …víceAbstract:
The diploma thesis deals with brand building and marketing. These are mainly the principles of branding and marketing effective methods. This work is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part, the work is focused on defining basic information about marketing and marketing mix. Elements, values, positioning and other aspects of the brand are defined. Furthermore, the brand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 11. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6997
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 1. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Václav Zubr, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 1. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová strategie komunikace v online prostředí pro neziskovou organizaci
Jaroslav Šimůnek -
Návrh strategie online marketingové komunikace firmy Faramugo s.r.o.
Robin Engelhart -
Způsoby komunikace se zákazníkem jako marketingová strategie ve vybrané firmě.
Lucie Žaloudková -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Manová Manová -
Srovnání marketingové strategie Nike a Adidas
Anastasia Dernova -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
19. 1. 2022
Kohout, J.
19. 1. 2022