Ekonomie pozornosti v kontextu řízení veřejně obchodovatelných firem – Petr Olšovský
Petr Olšovský
Bachelor's thesis
Ekonomie pozornosti v kontextu řízení veřejně obchodovatelných firem
Attention Economy in the Context of Managing Public Companies
Abstract:
OLŠOVSKÝ, P. Ekonomie pozornosti v kontextu řízení veřejně obchodovatelných firem. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Bakalářská práce zkoumá vztah mezi obchodní značkou firmy a pozornosti spotřebitele. Hlavním cílem této bakalářské práce je identifikovat determinanty, které ovlivňují pozornost k obchodní značce a následně na základě těchto faktorů formulovat doporučení pro …moreAbstract:
OLŠOVSKÝ, P. Attention economy in the context of managing public companies. Bachelor thesis. Brno, Mendel University, 2017. Bachelor thesis examines the relationship between the brand and the consumer's attention. The main aim of this bachelor thesis is to identify the determinants that influence brand awareness and subsequently to formulate recommendations for company's management based on these factors …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jaroslav Bukovina
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OLŠOVSKÝ, Petr. \textit{Ekonomie pozornosti v~kontextu řízení veřejně obchodovatelných firem}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/5ss1ui/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
Adrian Wolkersdorf -
New determinants of Economic growth in the context of Knowledge Economy
Kwame Owusu Agyemang -
Vliv obchodní značky na cenu zboží.
Alžbeta Theiszová -
Ekonomie pozornosti na sociálních sítích: návykovost short-form videí a její vliv na uživatele
Tereza Sedláčková -
Význam inovací pro ekonomický rozvoj, ekonomika pozornosti.
Petra HORYLOVÁ -
Brand management ve vybrané společnosti
Veronika NEPODALOVÁ -
Management kvality a značky kvality potravin na příkladu vybrané firmy
Jana VÍTŮ -
Management kvality a značky kvality potravin na příkladu vybrané firmy
Jana VÍTŮ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights