Kritické hodnocení public relations zámku ve Zruči nad Sázavou – Markéta Krátká
Markéta Krátká
Bachelor's thesis
Kritické hodnocení public relations zámku ve Zruči nad Sázavou
Critical assessement of the attitude towards public relations of the Zruč nad Sázavou chateau
Abstract:
Bakalářská práce Kritické hodnocení public relations zámku ve Zruči nad Sázavou má za cíl zhodnotit uvádění do praxe základních nástrojů public relations, zejména utváření pozitivní image, nabídku služeb a prostředků komunikace s veřejností této památky regionálního charakteru. V první části je představen zámek v kontextu města s celkovou nabídkou služeb návštěvníkům s přihlédnutím ke konkurenčnímu …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the assessement of the attitude towards public relations of this cultural monument of regional character. The first goal of author is to evaluate the formation of positive image, a service offer and PR resources. The current state provides the SWOT analysis and the institution's communication plan towards the target groups. After defining the current situation, the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2018
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB11020
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2019
- Supervisor: PhDr. Ondřej Tikovský, Ph.D.
- Reader: Mgr. Irena Kapustová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 2. 2019 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Historické vědy / Prezentace a ochrana kulturního dědictví
Theses on a related topic
-
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Specifika veřejných muzeí výtvarného umění a jejich role v procesu komunikace s veřejností. Nástin situace v České republice a její srovnání s rakouským a německým prostředím.
Táňa Šedová -
Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti
Libuše Pečenková -
Komunikace a spolupráce města Valtice s veřejností
Daniela Zentrichová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace s veřejností během mimořádných událostí – doporučené chování během útoku aktivního střelce
Veronika Kantorová -
Komunikace města Kuřim s občany
Zuzana Martini -
Komunikace neziskových organizací s veřejností
Radka Ledecká
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights