Adéla Bulantová

Diplomová práce

Vnímání značky Studentská pečeť mladší a starší cílovou skupinou

Perception of the brand Studentská pečeť by younger and older target groups
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vnímáním značky Studentská pečeť dvěma cílovými skupinami ve věku 18 – 55 let v České republice. Cílem práce je porozumět, jak je tato značka vnímána mladší a starší cílovou skupinou a je zaměřena také na odhalení jejich potenciálních rozdílů. Teoretická část se věnuje zejména vymezení pojmů souvisejících s značkou, jejími prvky, budováním a rozvojem. V metodické části …více
Abstract:
This master's thesis explores the perception of the Studentská pečeť brand by two target groups aged 18 to 55 in the Czech Republic. The aim is to understand how this brand is perceived by younger and older target groups and to uncover potential differences between them. The theoretical part primarily defines concepts related to the brand, its elements, building, and development. In the methodological …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2024
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Barbora Sulovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91771