Adéla Bulantová

Master's thesis

Vnímání značky Studentská pečeť mladší a starší cílovou skupinou

Perception of the brand Studentská pečeť by younger and older target groups
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá vnímáním značky Studentská pečeť dvěma cílovými skupinami ve věku 18 – 55 let v České republice. Cílem práce je porozumět, jak je tato značka vnímána mladší a starší cílovou skupinou a je zaměřena také na odhalení jejich potenciálních rozdílů. Teoretická část se věnuje zejména vymezení pojmů souvisejících s značkou, jejími prvky, budováním a rozvojem. V metodické části …more
Abstract:
This master's thesis explores the perception of the Studentská pečeť brand by two target groups aged 18 to 55 in the Czech Republic. The aim is to understand how this brand is perceived by younger and older target groups and to uncover potential differences between them. The theoretical part primarily defines concepts related to the brand, its elements, building, and development. In the methodological …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 1. 2024
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: Barbora Sulovská

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91771