Vnímání značky Studentská pečeť mladší a starší cílovou skupinou – Adéla Bulantová
Adéla Bulantová
Master's thesis
Vnímání značky Studentská pečeť mladší a starší cílovou skupinou
Perception of the brand Studentská pečeť by younger and older target groups
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá vnímáním značky Studentská pečeť dvěma cílovými skupinami ve věku 18 – 55 let v České republice. Cílem práce je porozumět, jak je tato značka vnímána mladší a starší cílovou skupinou a je zaměřena také na odhalení jejich potenciálních rozdílů. Teoretická část se věnuje zejména vymezení pojmů souvisejících s značkou, jejími prvky, budováním a rozvojem. V metodické části …moreAbstract:
This master's thesis explores the perception of the Studentská pečeť brand by two target groups aged 18 to 55 in the Czech Republic. The aim is to understand how this brand is perceived by younger and older target groups and to uncover potential differences between them. The theoretical part primarily defines concepts related to the brand, its elements, building, and development. In the methodological …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/91771
Thesis defence
- Date of defence: 23. 1. 2024
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Barbora Sulovská
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91771
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Markertingová strategie značky Studentská pečeť
Tomáš Pardubský -
Validace marketingové komunikace značky Studentská pečeť na mladých lidech
Simon Bornev -
Analýza inovativního spojení influencer marketingu, technologií a značky na příkladu čokolády Studentská Pečeť
Ráchel Hengalová -
High Variability Phonetic Training: Perception of Dental Fricatives by Advanced Learners of English
Michaela Slezák Polónyová -
RELUCTANT CONSENTERS Exploring the effects of online citizen education on Croatian youths’ perception of the EU and EC’s legitimacy
Torvald Therkildsen -
Značka ETA a její vnímání u cílové skupiny 18-25 let
Monika Chodilíková -
Vnímání značky Zlin Design Week u zvolené cílové skupiny
Žaneta Stránská -
Překážky společenské integrace osob upoutaných na invalidní vozík. Komparace každodenních postojů členů cílové skupiny a „zdravé“ společnosti.
Veronika Máslová