Kampaň neziskové organizace s cílem navýšit počet dárců – Adéla Nováková
Adéla Nováková
Bakalářská práce
Kampaň neziskové organizace s cílem navýšit počet dárců
Fundraising campaign for a non-profit organisation
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrhem a realizací mediální kampaně pro Dobrovolnické centrum ADRA Brno. Pojednává o sociálním marketingu, jeho problematice a typických charakteristikách v teoretické rovině. Popisuje tvorbu mediální kampaně z teoretického hlediska a definuje jednotlivé marketingové nástroje a jejich použití. Analyzuje současnou marketingovou komunikaci Dobrovolnického centra ADRA Brno …víceAbstract:
The main purpose of the bachelor thesis is creating and implementation of a media campaign. A goal of the campaign are new donors for activities of volunteer centre ADRA in Brno. Thesis is focused on social marketing, its goals and characteristics from a theoretical point of view. Also, it describes designing campaigns step by step and explains marketing frameworks and tools. It investigates most common …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, MBA Ph.D.
- Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Fundraisingová strategie vybraného typu neziskových organizací na Slovensku
Patrícia Šebestová -
Návrh fundraisingové akce pro neziskovou organizaci Česká společnost AIDS pomoc
Karl Axel Royr González Gallardo -
Analýza fundraisingu vybrané neziskové organizace a návrh fundraisingové strategie
Kateřina VLACHOVÁ -
Studie fundraisingové kampaně na podporu vzniku Centra pro důstojné stárnutí Sue Ryder
Tamara LIMBURSKÁ -
Nezisková organizace v mediálním a vzdělávacím kontextu
Milan Paták -
Nezisková organizace EDUin jako aktér vzdělávací politiky
Jana Frödová -
Založení a provoz neziskové organizace
Alice Koubová -
Analýza mediální kampaně neziskové organizace
Lenka Navrátilová