Vojtěch Vičík

Bakalářská práce

Využití digitalního marketingu mezi vybranými českými a anglicky mluvícími streamery

The Use of Digital Marketing among Selected Czech and English-Speaking Streamers
Abstract:
The focus of this bachelor's thesis is to analyze the digital marketing strategies of two selected Czech and two English-speaking Twitch streamers. Specifically, the analysis will delve into their usage of social media, content creation, and identify general trends. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part concentrates on digital marketing, which is further subdivided …více
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza digitálního marketingu vybraných dvou česky a dvou anglicky mluvících Twitch streamerů. Konkrétně analýza jejich využití sociálních medií, tvorby obsahu a celková analýza trendů. Tato práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá digitálním marketingem, který je poté rozdělen na tři pilíře. A to na marketing sociálních sítí, influencer …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Petr Dujka

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vičík, Vojtěch. Využití digitalního marketingu mezi vybranými českými a anglicky mluvícími streamery. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe