Využití digitalního marketingu mezi vybranými českými a anglicky mluvícími streamery – Vojtěch Vičík
Vojtěch Vičík
Bakalářská práce
Využití digitalního marketingu mezi vybranými českými a anglicky mluvícími streamery
The Use of Digital Marketing among Selected Czech and English-Speaking Streamers
Abstract:
The focus of this bachelor's thesis is to analyze the digital marketing strategies of two selected Czech and two English-speaking Twitch streamers. Specifically, the analysis will delve into their usage of social media, content creation, and identify general trends. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part concentrates on digital marketing, which is further subdivided …víceAbstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza digitálního marketingu vybraných dvou česky a dvou anglicky mluvících Twitch streamerů. Konkrétně analýza jejich využití sociálních medií, tvorby obsahu a celková analýza trendů. Tato práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá digitálním marketingem, který je poté rozdělen na tři pilíře. A to na marketing sociálních sítí, influencer …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VIČÍK, Vojtěch. \textit{Využití digitalního marketingu mezi vybranými českými a anglicky mluvícími streamery}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/5t3zff/.
Jak správně citovat práci
Vičík, Vojtěch. Využití digitalního marketingu mezi vybranými českými a anglicky mluvícími streamery. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk pro manažerskou praxi / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Digitální marketing na webu a sociálních sítích
Tereza Pánková -
Analýza propagace firmy zaměřená na digitální marketing a sociální média
Nela Čtvrtečková -
Digitální marketing na sociálních sítích
Vít Pachmann -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha
Marek Novotný