Využiteľnosť eye trackingu pri detekcii vplyvu apelu strachu na človeka – Simona Moravčíková
Simona Moravčíková
Bachelor's thesis
Využiteľnosť eye trackingu pri detekcii vplyvu apelu strachu na človeka
Využitelnost eye trackingu při detekci vlivu apelu strachu na člověka
Anotácia:
Cílem této práce je přiblížit teoretickou bázi a aktuální zjištění v oblasti vlivu strachu na člověka. Výzkum práce směřuje k zodpovězení dvou výzkumných otázek zaměřených na použitelnost eyetrackingové techniky při zjišťování reakcí člověka na stimul strachu a existence, případně neexistence vztahu vědomé hodnotící složky a nevědomých reakcí člověka na tento apel. K zodpovězení jsou použity dva nástroje …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to approach the theoretical basis and current findings in the field of the impact of fear on humans. The research of the thesis aims to answer two research questions focused on the applicability of eyetracking technique in determining human reactions to the fear stimulus and existence, or the absence of a relationship between the conscious evaluative component and …viacAbstract:
Cílem této práce je přiblížit teoretickou bázi a aktuální zjištění v oblasti vlivu strachu na člověka. Výzkum práce směřuje k zodpovězení dvou výzkumných otázek zaměřených na použitelnost eyetrackingové techniky při zjišťování reakcí člověka na stimul strachu a existence, případně neexistence vztahu vědomé hodnotící složky a nevědomých reakcí člověka na tento apel. K zodpovězení jsou použity dva nástroje …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81423
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 8. 2020
- Vedúci: Klára Šimůnková
- Oponent: Jan Závodný Pospíšil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81423
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Specifika sociální reklamy mimo české prostředí
Kristína BRZÁ -
Sociální marketing – obsah, specifika a účinnost – rozbor konkrétních případů
Daša Pirková -
Specifika sociální reklamy mimo české prostředí
Juraj POBJECKÝ -
Sociální marketing – obsah a specifika – rozbor konkrétních případů
Kateřina Samueliová -
Sociální odpovědnost v reklamě
Ľubica MIERESOVÁ -
Sociální marketing – obsah, specifika
Klára Weissová -
Neuromarketing: emocionální apely v reklamách v odvětví cestovního ruchu
Simona Krejčová -
Efektivita reklamy v neuromarketingu
Kateřina Lazarčíková