Marketingová inovace pro zavedení nového produktového balíčku pro společnost Walmark, a. s. – Bc. Regina GEMBALOVÁ
Bc. Regina GEMBALOVÁ
Master's thesis
Marketingová inovace pro zavedení nového produktového balíčku pro společnost Walmark, a. s.
Marketing Innovation in an Introduction of a New Product Package for Walmark, a. s. Company
Abstract:
Předložená diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingové inovace pro zavedení nového produktového balíčku pro společnost Walmark, a. s. První část vytyčuje teoretický rámec použitý pro realizaci marketingové inovace. V analytické části jsou provedeny kvantitativní i kvalitativní šetření zaměřené na tržní situaci kolem koncového zákazníka. Poznatky získané šetřením jsou detailně analyzovány …moreAbstract:
The submitted thesis focuses on the creating of an marketing innovation in an introduction of a new product package for Walmark, a. s. company. The first part lays out the theoretical framework applied in the process of realization of the marketing innovation. The analytical part examines the market situation around the final customer through both quantitative and qualitative research. The insights …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2012
Accessible from:: 2. 5. 2012
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GEMBALOVÁ, Regina. \textit{Marketingová inovace pro zavedení nového produktového balíčku pro společnost Walmark, a. s.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2012. Available from: https://theses.cz/id/5t72sx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
GEMBALOVÁ, Regina. Marketingová inovace pro zavedení nového produktového balíčku pro společnost Walmark, a. s.. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Možnosti využití projektivních technik při práci psychologa naZŠ
Kateřina Bartlíková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum
Klára Botíková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybrané organizace
Denisa Gabrielová -
Marketingový výzkum
Ludmila Novotná