A Cross-Cultural Analysis of Fair Trade Marketing Strategies in the Czech Republic and the United Kingdom – Pavlína VOJTÍŠKOVÁ
Pavlína VOJTÍŠKOVÁ
Bakalářská práce
A Cross-Cultural Analysis of Fair Trade Marketing Strategies in the Czech Republic and the United Kingdom
A Cross-Cultural Analysis of Fair Trade Marketing Strategies in the Czech Republic and the United Kingdom
Abstract:
This bachelor thesis deals with the cross-cultural analysis of Fair Trade marketing strategies in the Czech Republic and the United Kingdom, where Fair Trade has enjoyed a growing success. People are increasingly getting interested in the origin of products and conditions under which they were produced. In the United Kingdom, Fair Trade began to develop more than sixty years ago, and thus has managed …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá mezikulturní analýzou marketingových strategií fair trade v České republice a Velké Británii, kde se fair trade těší narůstajícímu úspěchu. Lidé se stále více začínají zajímat o původ výrobků a také o to za jakých podmínek byly vyrobeny. Ve Velké Británii se začal fair trade rozvíjet před více než šedesáti lety, a tak si za tu dobu dokázal získat pozornost a oblibu britských …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOJTÍŠKOVÁ, Pavlína. \textit{A Cross-Cultural Analysis of Fair Trade Marketing Strategies in the Czech Republic and the United Kingdom}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/5t864j/.
Jak správně citovat práci
VOJTÍŠKOVÁ, Pavlína. A Cross-Cultural Analysis of Fair Trade Marketing Strategies in the Czech Republic and the United Kingdom. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Postoje seniorů k výši důchodů (analýza dat z dotazníkového šetření)
Klára Neubertová -
Finanční gramotnost – analýza, faktory, vývoj (s využitím dotazníkového šetření)
Leona Mašková -
Finanční gramotnost - analýza, faktory, vývoj (s využitím dotazníkového šetření)
Myroslav Shchaslyvyy -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Analýza dotazníkového šetření uživatelů psychedelik
Jakub Groman -
Dotazníkové šetření: popis metodiky realizace dotazníkového šetření a následné analýzy dat
Eliška Lorenzová -
Statistická analýza výsledků dotazníkového šetření duševního zdraví a životního stylu lidí v ČR
Karolína Vlasáková -
Interní analýza a analýza konkurence e-shopu s kávou
Karolína Špačková