Modul pro 3D herní plochu hry Carcassonne – Jan Frydrych
Jan Frydrych
Bachelor's thesis
Modul pro 3D herní plochu hry Carcassonne
3D Engine for Game Carcassonne
Anotácia:
Cílem mé bakalářské práce je vytvořit 3D náhled na herní plochu hry Carcassonne. 3D náhled je implementovaný v jazyce Java, za podpory knihovny LWJGL, která poskytuje přístup k funkcím z grafické knihovny OpenGL. Práce je rozdělena na několik částí. V první části se věnuji popisu knihoven pro podporu tvorby grafiky v jazyce Java. Další část obsahuje zmínku o tvorbě 3D modelů. Poslední část se věnuje …viacAbstract:
The aim of my thesis is to create a 3D perspective on the game play area Carcassonne. 3D preview is implemented in Java, with the support of LWJGL library that provides access to the features of graphics library OpenGL. The work is divided into several parts. In the first part I describe libraries to support the creation of graphics in Java. Another section contains a reference to the creation of 3D …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/108866
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedúci: David Ježek
- Oponent: Jakub Štolfa
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBachelor programme / odbor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Průvodce dostupnosti elektronických knih prostřednictvím knihoven pro uživatelskou skupinu učitelů a žáků předmětu český jazyk a literatura
Veronika Maniecká -
Jazyk Python jako skriptovací jazyk pro Blender
Ondřej Kraus -
Python modul pro rychlé zjišťování informací o síťových zařízeních
Lukáš Mázl -
Modul stahovače internetu pro získání dynamicky generovaného obsahu webových stránek
Adam Viktora -
Podpora pro užití jazyka Python pro vývoj zásuvných modulů serveru Jenkins
Tomáš Bambas -
Modul pro výuku výslovnosti cizích jazyků
Vladan Kudláč -
Modul pro vizuální editaci dialogových rozhraní pro vývojové prostředí NetBeans IDE
Jan Svoboda -
Modul pro automatickou analýzu biologických experimentů
Ondřej Lošťák