Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Lucie Nováková
Bc. Lucie Nováková
Bakalářská práce
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Analysis of merchandising and shopping atmosphere selected business units
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o analýze merchandisingu a nákupní atmosféry zvolené jednotky. Předmětem zkoumání se stala prodejna potravin Žabka, která sídlí v Sázavě. Konkurenčními jednotkami byly zvoleny Tesco a Flop, kteří se nachází také v Sázavě, v blízkosti Žabky. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou část a aplikační část. Teoretická část popisuje pojmy jako je obchodní podnikání, obchod …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the analysis of merchandising and shopping atmosphere selected unit. The subject of investigation became a grocery Žabka, which is headquartered in Sázava. Competing units were selected Tesco and Flop, who is also in Sázava, near Žabka. The thesis is divided into theoretical and application part. The theoretical part describes concepts such as business enterprises, trade …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ife1q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVÁKOVÁ, Lucie. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/5tw1e0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
A Competitiveness Analysis of a Czech Shopping Centre
Nikola Kameníková -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Barbora Čejková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Kristýna Přikrylová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Kateřina Dušková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Kamila Sovová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Kristýna Valíková -
Merchandising a nákupní atmosféra vybrané obchodní jednotky
Lucie Oščádalová