Obsahový marketing: Analýza účinnosti vybraných nástrojů obsahového marketingu – Bc. Lukáš Paták
Bc. Lukáš Paták
Diplomová práce
Obsahový marketing: Analýza účinnosti vybraných nástrojů obsahového marketingu
Content marketing tools effectiveness analysis
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem obsahového marketingu ve spojení s vodíkovou mobilitou. Cílem práce je analyzovat možnosti využití obsahových nástrojů k budování povědomí ohledně vodíkových vozů na českém trhu. Za účelem naplnění cíle je práce rozdělena do pěti kapitol. Nejdříve je věnován prostor teoretické bázi obsahového marketingu a obsahovým nástrojům. Následně je zkoumán kontext vodíkové mobility …víceAbstract:
This diploma thesis deals with topic of content marketing in connection with hydrogen mobility. Its purpose is to analyse the possibilities of using content marketing tools to build an awareness about Fuel Cell Electric Vehicles in the Czech Republic. In order to answer the research question, the thesis is divided into five chapters. First, the theoretical base of content marketing and tools is summarised …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Štrach, Ph.D. Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
Content marketing
Dominik Wünsch -
Obsahový marketing pro malé a střední podniky
Petr Hase -
Content Marketing via Online Media in Interior Design Market
Nina Jakešová -
Content marketing in FinTech companies
Seakling Duong -
Content marketing v B2B
Michal Útlý -
Content marketing knihkupectví Martinus
Nikola Valuchová
Název
Vložil
Vloženo
Práva