Internetová prezentace rozhlasové stanice jako významná součást komunikace s posluchačem – Bc. Petr SZNAPKA
Bc. Petr SZNAPKA
Bachelor's thesis
Internetová prezentace rozhlasové stanice jako významná součást komunikace s posluchačem
Internet presentation of radio station
Abstract:
Autor se ve své práci zabývá obecně významem internetové prezentace rozhlasových sta-nic, popisuje parametry, které musí prezentace splňovat aby byla úspěšná. Zabývá se no-vými trendy a technologiemi používanými v rámci webových prezentací rozhlasových sta-nic. Klade důraz na analýzu internetové prezentace Rádia Impuls ve srovnání s konkurencí. Hodnotí, definuje slabá místa a rezervy této prezentace …moreAbstract:
The author in his work ponders the general importance of the internet presentation of radio stations and describes the parameters which these presentations need to fulfill to be successful. He considers the new trends and technologies used in web presentations of the radio stations. He stresses the analysis of the web presentation of Radio Impuls in compari-son with the competition. He evaluates and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2009
Identifier:
10690
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SZNAPKA, Petr. \textit{Internetová prezentace rozhlasové stanice jako významná součást komunikace s posluchačem}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Available from: https://theses.cz/id/5u14my/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SZNAPKA, Petr. Internetová prezentace rozhlasové stanice jako významná součást komunikace s posluchačem. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
On-line marketing pro zprostředkování služeb
Dominik Placr -
On-line marketing v softwarové společnosti
Jindřich Nygrin -
Nástroje on-line marketingu v sebeprezentaci.
Lucie Gutveisová -
On-line propagace vědeckého centra jako turistické destinace
Anna Sýkorová -
On-line marketing v průmyslovém podniku - VOP CZ, s.p.
Václav Korytář -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková