Internetová prezentace rozhlasové stanice jako významná součást komunikace s posluchačem – Bc. Petr SZNAPKA
Bc. Petr SZNAPKA
Bachelor's thesis
Internetová prezentace rozhlasové stanice jako významná součást komunikace s posluchačem
Internet presentation of radio station
Anotácia:
Autor se ve své práci zabývá obecně významem internetové prezentace rozhlasových sta-nic, popisuje parametry, které musí prezentace splňovat aby byla úspěšná. Zabývá se no-vými trendy a technologiemi používanými v rámci webových prezentací rozhlasových sta-nic. Klade důraz na analýzu internetové prezentace Rádia Impuls ve srovnání s konkurencí. Hodnotí, definuje slabá místa a rezervy této prezentace …viacAbstract:
The author in his work ponders the general importance of the internet presentation of radio stations and describes the parameters which these presentations need to fulfill to be successful. He considers the new trends and technologies used in web presentations of the radio stations. He stresses the analysis of the web presentation of Radio Impuls in compari-son with the competition. He evaluates and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
10690
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SZNAPKA, Petr. \textit{Internetová prezentace rozhlasové stanice jako významná součást komunikace s posluchačem}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/5u14my/.
Jak správně citovat práci
SZNAPKA, Petr. Internetová prezentace rozhlasové stanice jako významná součást komunikace s posluchačem. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
On-line marketing pro zprostředkování služeb
Dominik Placr -
On-line marketing v softwarové společnosti
Jindřich Nygrin -
Nástroje on-line marketingu v sebeprezentaci.
Lucie Gutveisová -
On-line propagace vědeckého centra jako turistické destinace
Anna Sýkorová -
On-line marketing v průmyslovém podniku - VOP CZ, s.p.
Václav Korytář -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková