Bc. Klára Petrů

Bakalářská práce

Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce

The analysis of private labels in selected retail chain
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce Tesco Stores ČR. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako je maloobchod, marketingová komunikace a privátní značky. V aplikační části jsou popsány jednotlivé privátní značky maloobchodního řetězce Tesco. Je provedena analýza konkurence a srovnání privátních značek vybrané konkurence Lidl a Penny …více
Abstract:
This thesis deals with the analysis of private labels of selected retail chain Tesco Stores ČR. The theoretical part defines basic concepts such as retail, marketing communication and private brands. The practical part describes the various private brands of the retail chain Tesco. The competition and comparison of the selected rival private label Lidl and Penny Market is analysed. The knowledge of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 7. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 9. 2015
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Kučera
  • Oponent: Ing. Romana Křížová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku