Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce – Bc. Klára Petrů
Bc. Klára Petrů
Bakalářská práce
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
The analysis of private labels in selected retail chain
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce Tesco Stores ČR. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako je maloobchod, marketingová komunikace a privátní značky. V aplikační části jsou popsány jednotlivé privátní značky maloobchodního řetězce Tesco. Je provedena analýza konkurence a srovnání privátních značek vybrané konkurence Lidl a Penny …víceAbstract:
This thesis deals with the analysis of private labels of selected retail chain Tesco Stores ČR. The theoretical part defines basic concepts such as retail, marketing communication and private brands. The practical part describes the various private brands of the retail chain Tesco. The competition and comparison of the selected rival private label Lidl and Penny Market is analysed. The knowledge of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ihv5o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2015
- Vedoucí: Ing. Lukáš Kučera
- Oponent: Ing. Romana Křížová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Vybrané privátní značky prodávané maloobchodními řetězci
Anna Volfová -
Privátni značky maloobchodníků a jejich vnímání spotřebiteli
Jan Kubačka -
Privátní značky používané v retailu
Jan Jungwirth -
Postavení privátní značky maloobchodního řetězce
Jitka SAHANOVÁ -
Postavení privátní značky maloobchodního řetězce
Michaela MICHLÍKOVÁ -
Analýza řízení privátní značky v maloobchodě
Aneta Růžičková -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Zdeněk STUDENÝ -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Tereza KOVANDOVÁ