Bc. Klára Petrů

Bachelor's thesis

Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce

The analysis of private labels in selected retail chain
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce Tesco Stores ČR. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako je maloobchod, marketingová komunikace a privátní značky. V aplikační části jsou popsány jednotlivé privátní značky maloobchodního řetězce Tesco. Je provedena analýza konkurence a srovnání privátních značek vybrané konkurence Lidl a Penny …more
Abstract:
This thesis deals with the analysis of private labels of selected retail chain Tesco Stores ČR. The theoretical part defines basic concepts such as retail, marketing communication and private brands. The practical part describes the various private brands of the retail chain Tesco. The competition and comparison of the selected rival private label Lidl and Penny Market is analysed. The knowledge of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 7. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 9. 2015
  • Supervisor: Ing. Lukáš Kučera
  • Reader: Ing. Romana Křížová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management