Comparative Assessment of Customer Service in High-Cost Airline Industry – Akmaral Berikova
Akmaral Berikova
Bakalářská práce
Comparative Assessment of Customer Service in High-Cost Airline Industry
Comparative Assessment of Customer Service in High-Cost Airline Industry
Anotace:
Cílem této práce bylo zjistit, zda styl vlastnictví letecké společnosti ovlivňuje celkové poskytování služeb zákazníkům. teoretická část této práce poskytuje přehled o průmyslu, odkud začal, kde je dnes. Výzkum se provádí pomocí metody Fullerova trojúhelníku pro srovnávací analýzu leteckých společností. Výzkumy ukazují, že neexistuje žádný vztah mezi stylem vlastnictví leteckých společností. Nicméně …víceAbstract:
The purpose of this work was to identify if the ownership style of the airline effects the overall customer service delivery. The theoretical part of this thesis gives an overview on the industry from where it has started to where it is today. The research is done using Fuller's triangle method for comparative analysis of the airlines. The research results in showing no relation between the ownership …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/ocvak/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Martin Petříček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Darina Svobodová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BERIKOVA, Akmaral. \textit{Comparative Assessment of Customer Service in High-Cost Airline Industry}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/5uemkr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
-
Finanční analýza letecké společnosti DSA a.s.
Lucie Petiachová -
Zhodnocení potenciálního synergického efektu dvou leteckých společností s ohledem na dopad koronavirové krize
David Vydržel -
Současná situace společnosti Smartwings, a.s. na trhu České republiky
Sergei Zabrodin -
Návrh rozvoje letecké společnosti Travel Service a. s.
Jan Břežný -
Vliv restrukturalizace společnosti České aerolinie, a.s. na výsledky jejího hospodaření
Viktorie Ingrová -
Řízení nákladů společnosti XY, a. s. v leteckém průmyslu
Miroslava Chmelařová -
Standardizace služeb létajícího personálu s přihlédnutím na interkulturální specifikace
Andrea Reimerová -
Analýza služeb poskytovaných leteckými společnostmi American Airlines a Aeroflot
Veronika Opekarová