Comparative Assessment of Customer Service in High-Cost Airline Industry – Akmaral Berikova
Akmaral Berikova
Bachelor's thesis
Comparative Assessment of Customer Service in High-Cost Airline Industry
Comparative Assessment of Customer Service in High-Cost Airline Industry
Abstract:
Cílem této práce bylo zjistit, zda styl vlastnictví letecké společnosti ovlivňuje celkové poskytování služeb zákazníkům. teoretická část této práce poskytuje přehled o průmyslu, odkud začal, kde je dnes. Výzkum se provádí pomocí metody Fullerova trojúhelníku pro srovnávací analýzu leteckých společností. Výzkumy ukazují, že neexistuje žádný vztah mezi stylem vlastnictví leteckých společností. Nicméně …moreAbstract:
The purpose of this work was to identify if the ownership style of the airline effects the overall customer service delivery. The theoretical part of this thesis gives an overview on the industry from where it has started to where it is today. The research is done using Fuller's triangle method for comparative analysis of the airlines. The research results in showing no relation between the ownership …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/ocvak/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Martin Petříček, Ph.D.
- Reader: Ing. Darina Svobodová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in English)
Theses on a related topic
-
Finanční analýza letecké společnosti DSA a.s.
Lucie Petiachová -
Zhodnocení potenciálního synergického efektu dvou leteckých společností s ohledem na dopad koronavirové krize
David Vydržel -
Současná situace společnosti Smartwings, a.s. na trhu České republiky
Sergei Zabrodin -
Návrh rozvoje letecké společnosti Travel Service a. s.
Jan Břežný -
Vliv restrukturalizace společnosti České aerolinie, a.s. na výsledky jejího hospodaření
Viktorie Ingrová -
Řízení nákladů společnosti XY, a. s. v leteckém průmyslu
Miroslava Chmelařová -
Standardizace služeb létajícího personálu s přihlédnutím na interkulturální specifikace
Andrea Reimerová -
Analýza služeb poskytovaných leteckými společnostmi American Airlines a Aeroflot
Veronika Opekarová