Bc. Eva Paracková
Bakalářská práce
Marketingový plán společnosti
The marketing plan of company
Abstract:
Bachelor thesis I focused on the issue of the marketing plan of Aelia, Ltd. The work addresses the vision, mission and strategy to achieve the objectives of a particular shop, because its structure is divided into theoretical and practical part. Theory work is focused on marketing, its philosophy, tools, activities, and marketing mix. Theme is an important contribution in the current and future business …víceAbstract:
Svou bakalářskou práci jsem věnovala tématu marketingového plánu společnosti Aelia, s.r.o. V práci se řeší vize, mise a strategie na dosáhnutí cílů konkrétní prodejny, proto je její struktura rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teorie je práce zaměřena na oblast marketingu, jeho filozofii, nástroje, aktivity a marketingový mix. Zpracovávané téma představuje významný přínos v současných i budoucích …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lgpqa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi