Bc. Eva Paracková

Bakalářská práce

Marketingový plán společnosti

The marketing plan of company
Abstract:
Bachelor thesis I focused on the issue of the marketing plan of Aelia, Ltd. The work addresses the vision, mission and strategy to achieve the objectives of a particular shop, because its structure is divided into theoretical and practical part. Theory work is focused on marketing, its philosophy, tools, activities, and marketing mix. Theme is an important contribution in the current and future business …více
Abstract:
Svou bakalářskou práci jsem věnovala tématu marketingového plánu společnosti Aelia, s.r.o. V práci se řeší vize, mise a strategie na dosáhnutí cílů konkrétní prodejny, proto je její struktura rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teorie je práce zaměřena na oblast marketingu, jeho filozofii, nástroje, aktivity a marketingový mix. Zpracovávané téma představuje významný přínos v současných i budoucích …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
  • Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní