Ovlivnitelnost adolescentů v souvislosti s jejich sebehodnocením – Bc. Jiří Kůs
Bc. Jiří Kůs
Master's thesis
Ovlivnitelnost adolescentů v souvislosti s jejich sebehodnocením
Suggestibility of Adolescents in Context with their self-esteem
Anotácia:
Prezentovaná studie vychází z nedávných výzkumů v oblasti implicitní sociální kognice a rozlišování explicitního a implicitního self-esteem. Byl proveden experiment se třemi skupinami adolescentů, kde první byla kontrolní a druhé dvě byly vystaveny persuazivnímu vlivu, každá jinému typu. V návaznosti na dvouprocesní model systematické a heuristické persuaze byla jedním typem expertní informace a druhým …viacAbstract:
The presented study is based on the recent research in the field of implicit social cognition which distinguishes the explicit self-esteem and the implicit self-esteem. Experiment was carried out with three groups of adolescents, the first one was the control one, and the other two were exposed to the persuasive influence, each group to a different type. In order to be in connection with the dual-process …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b1bhy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
- Vedúci: prof. PhDr. Petr Macek, CSc.
- Oponent: doc. PhDr. Mojmír Tyrlík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
-
Náboženství v implicitní kognici: Nástin využítí paradigmatu sociálně implicitní kognice v kognitivní religionistice
Tomáš Hampejs -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Implicitní a explicitní rasismus vůči romskému etniku v kontextu potřeby kognitivního uzavření, orientace na sociální dominanci a víry ve spravedlivý svět
Ludmila Kašpárková -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková