Lucia Majerčíková

Master's thesis

Vliv vybraných faktorů na rozhodování spotřebitele o nákupu proteinů

Impact of Selected Factors on Consumer's Decision about Purchasing Proteins
Anotácia:
Témou diplomovej práce je vplyv vybraných faktorov na rozhodovanie spotrebiteľa o nákupe proteínov. Cieľom práce bolo zistiť kľúčové faktory, ktoré ovplyvňujú spotrebiteľov pri výbere proteínu. Rovnako bolo skúmané, ktoré varianty týchto atribútov spotrebitelia preferujú najviac. Vedľajšími cieľmi bolo zistiť, ako často spotrebitelia konzumujú proteín, aký proteín preferujú, či si spájajú proteín s …viac
Abstract:
The theme of the diploma thesis is the impact of selected factors on the consumer's decision about purchasing proteins. The aim of the diploma thesis was to identify key factors that influence consumers when choosing a protein. It was also examined which variants of these factors consumers prefer the most. The secondary objectives were to find out how often consumers consume protein, what protein they …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
  • Vedúci: Šárka Velčovská
  • Oponent: Milena Lahutová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VSB – Technical University of Ostrava

Ekonomická fakulta

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod