Vliv vybraných faktorů na rozhodování spotřebitele o nákupu proteinů – Lucia Majerčíková
Lucia Majerčíková
Master's thesis
Vliv vybraných faktorů na rozhodování spotřebitele o nákupu proteinů
Impact of Selected Factors on Consumer's Decision about Purchasing Proteins
Anotácia:
Témou diplomovej práce je vplyv vybraných faktorov na rozhodovanie spotrebiteľa o nákupe proteínov. Cieľom práce bolo zistiť kľúčové faktory, ktoré ovplyvňujú spotrebiteľov pri výbere proteínu. Rovnako bolo skúmané, ktoré varianty týchto atribútov spotrebitelia preferujú najviac. Vedľajšími cieľmi bolo zistiť, ako často spotrebitelia konzumujú proteín, aký proteín preferujú, či si spájajú proteín s …viacAbstract:
The theme of the diploma thesis is the impact of selected factors on the consumer's decision about purchasing proteins. The aim of the diploma thesis was to identify key factors that influence consumers when choosing a protein. It was also examined which variants of these factors consumers prefer the most. The secondary objectives were to find out how often consumers consume protein, what protein they …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/139869
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
- Vedúci: Šárka Velčovská
- Oponent: Milena Lahutová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAJERČÍKOVÁ, Lucia. \textit{Vliv vybraných faktorů na rozhodování spotřebitele o nákupu proteinů}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/5uneyc/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Generation Y's perception towards purchasing "Made in China" specified segments: Implication for Apparel Industry
Natália Sečányová -
Consumer Behavior
Hiren Poonamchand Rathod -
Consumer Behavior - Online Shopping in India
Arun Chhokar -
Changes in Consumer Behavior and their Impact on Marketing Management
Barbora Tomanová -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva -
Consumer Behavior
ILLIA DIEDUSHEV -
Social Media Promotions Effect on Consumer Buying Behavior
Harsh Jadawala -
Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison
Ashish Kumar