Vliv vybraných faktorů na rozhodování spotřebitele o nákupu proteinů – Lucia Majerčíková
Lucia Majerčíková
Master's thesis
Vliv vybraných faktorů na rozhodování spotřebitele o nákupu proteinů
Impact of Selected Factors on Consumer's Decision about Purchasing Proteins
Abstract:
Témou diplomovej práce je vplyv vybraných faktorov na rozhodovanie spotrebiteľa o nákupe proteínov. Cieľom práce bolo zistiť kľúčové faktory, ktoré ovplyvňujú spotrebiteľov pri výbere proteínu. Rovnako bolo skúmané, ktoré varianty týchto atribútov spotrebitelia preferujú najviac. Vedľajšími cieľmi bolo zistiť, ako často spotrebitelia konzumujú proteín, aký proteín preferujú, či si spájajú proteín s …moreAbstract:
The theme of the diploma thesis is the impact of selected factors on the consumer's decision about purchasing proteins. The aim of the diploma thesis was to identify key factors that influence consumers when choosing a protein. It was also examined which variants of these factors consumers prefer the most. The secondary objectives were to find out how often consumers consume protein, what protein they …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2020
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/139869
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2020
- Supervisor: Šárka Velčovská
- Reader: Milena Lahutová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAJERČÍKOVÁ, Lucia. \textit{Vliv vybraných faktorů na rozhodování spotřebitele o nákupu proteinů}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2020. Available from: https://theses.cz/id/5uneyc/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Generation Y's perception towards purchasing "Made in China" specified segments: Implication for Apparel Industry
Natália Sečányová -
Consumer Behavior
Hiren Poonamchand Rathod -
Consumer Behavior - Online Shopping in India
Arun Chhokar -
Changes in Consumer Behavior and their Impact on Marketing Management
Barbora Tomanová -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva -
Consumer Behavior
ILLIA DIEDUSHEV -
Social Media Promotions Effect on Consumer Buying Behavior
Harsh Jadawala -
Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison
Ashish Kumar