Firemní automobilová muzea - marketingová analýza Technického muzea Tatra – Bc. Dana Urbanovská
Bc. Dana Urbanovská
Diplomová práce
Firemní automobilová muzea - marketingová analýza Technického muzea Tatra
The car corporate museums - marketing analysis of Technical Museum TATRA
Anotace:
Magisterská diplomová práce pojednává o firemních muzeích v automobilovém průmyslu. Je rozdělena na dvě hlavní části – teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává o muzeích obecně a o zařazení firemních muzeí do jejich kontextu. Vysvětluje typické znaky firemních muzeí, které je odlišují od muzeí tradičních. Dále rozebírá aktuální výzkumné studie o firemních muzeích, jejichž hypotézy jsou dále …víceAbstract:
The master’s diploma thesis deals with the corporate museums in the automotive industry. It is divided into two main parts – theoretical and practical. The theoretical part deals with museums in general and the inclusion corporate museums in their context. It explains typical features of corporate museums that distinguish them from traditional museums. Furthermore, it analyzes current research studies …víceKlíčová slova
Muzeum firemní muzeum marketingová analýza firemní image firemní identita automobilová muzea firemní značka marketing firmy organizační paměť firemní dědictví Technické muzeum Tatra museum corporate museum marketing analysis corporate image corporate identity automotive museum corporate brand marketing of the corporation organizational memory corporate heritage Technical Museum Tatra
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fq18g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Filip Hrůza, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Petr Macek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Effect of the PESTELE Factors on the Marketing Strategy of the FMCG Sector in India
Neelkumar Kapashi -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
Mariia Titova -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
Marketing of the Guimaras island (Philippines) concerning mango as a symbol of the region
Tadeáš Hrušovský -
Vznik a vývoj sbírky prezentované v Technickém muzeu Tatra
Kristýna Ježová