Josef Jíša
Master's thesis
Strategická analýza podniku Jíša Rent-car
Strategic Analysis of Jíša Rent-car Company
Abstract:
Práce se zabývá strategickou analýzou podniku Jíša Rent-car s.r.o. Popisuje a hodnotí vnější a vnitřní okolí podniku, jeho konkurenční pozici a doporučuje pro podnik nejvhodnější strategii rozvoje.Abstract:
The topic of the thesis is a strategy analysis of Jíša Rent-car s.r.o. It describes and rates the internal and external company environment, its competitive position and recommends the most suitable strategy for company development.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 12. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26619
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2011
- Supervisor: Jiří Dvořák
- Reader: Milan Kout
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26619
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Assessment of intermodal competition in selected EU transport markets
Tomáš Hamar -
Hodnocení konkurence v bankovním sektoru
Vendula Hasalová -
Tax systems in EAEU region: tax harmonisation, tax competition?
Vladimir Tiutiuriukov -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Barbora Čejková -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Roman Mráček