Zvyšování spokojenosti zákazníka prostřednictvím inovace interních procesů komunikace firmy zajišťující služby pro společenské akce – Michaela PAVLOVSKÁ
Michaela PAVLOVSKÁ
Bachelor's thesis
Zvyšování spokojenosti zákazníka prostřednictvím inovace interních procesů komunikace firmy zajišťující služby pro společenské akce
Improving customer satisfaction through innovation of internal communication processes of the company providing services for social events
Anotácia:
Zástupci z řad generace Z se v roli zákazníka chovají velmi specificky, a to například v tom, že svá rozhodnutí silně opírají o osobní doporučení produktů či služeb ze stran známých. Pro firmu je tedy klíčová spokojenost stávajících zákazníků, díky které roste její úspěšnost. Cílem práce bylo navržení inovací v interních procesech komunikace zaměstnanců firmy zajišťující služby pro společenské akce …viacAbstract:
Generation Z customers tend to behave in a very particular way because they base their decisions on word-of-mouth recommendations of someone they know and trust. Therefore, the satisfaction of current customers is a key to a successful business. The thesis aims to design innovation of the internal communication process between the event management company's employees to increase customer satisfaction …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Povolná
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAVLOVSKÁ, Michaela. \textit{Zvyšování spokojenosti zákazníka prostřednictvím inovace interních procesů komunikace firmy zajišťující služby pro společenské akce}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/5uy77y/.
Jak správně citovat práci
PAVLOVSKÁ, Michaela. Zvyšování spokojenosti zákazníka prostřednictvím inovace interních procesů komunikace firmy zajišťující služby pro společenské akce. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Využití marketingového modelu AIDA v propagačních e-mailech
Jana SVOBODOVÁ -
Spokojenost zákazníků v hotelu Centrum
Lucie Lichnovská -
SYSTÉM MANAGEMENTU KVALITY Spokojenost zákazníka v podniku Stabil Energy s.r.o.
Michaela ANDRLOVÁ -
Analýza systému řízení vztahů se zákazníky a spokojenost zákazníků ve
Barbora Spurná -
Spokojenost zákazníků s vozy značky KIA
Monika Kalátová -
Spotřebitelské postoje a preference generací X a Z v oblasti inovací v maloobchodě
Michaela Micková -
Udržitelná městská mobilita pohledem generace Z
Štěpán JIRÁNEK -
Motivační aspekty generace Z pro vstup do zaměstnání
Ondřej Straňák