Jana SVOBODOVÁ

Bakalářská práce

Využití marketingového modelu AIDA v propagačních e-mailech

Use of the AIDA marketing model in promotional e-mails
Anotace:
Primárním cílem každé společnosti je maximalizace zisku. Za tímto účelem využívá společnost AUTODROM MOST, a. s., jako nástroj přímého marketingu obchodní sdělení formou newsletteru. Je snahou koncipovat e-mail tak, aby vedl k co nejvyšším prodejům. Za jednu z ucelených marketingových forem práce je považovaná hierarchie marketingových kroků AIDA rozdělených do fází Attention, Interest, Desire a Action …více
Abstract:
The primary goal of each company is to maximize profits. For this purpose, Autodrom Most, a. s., use a as a tool of direct marketing a business communications in the form of a newsletter. It is an effort to design e-mail to lead to the highest sales. One of the comprehensive marketing forms of work is considered the hierarchy of marketing effects of AIDA divided into the Attention, Interest, Desire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SVOBODOVÁ, Jana. Využití marketingového modelu AIDA v propagačních e-mailech. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická