Analýza úvěrového procesu v segmentu SME – David Gronský
David Gronský
Diplomová práce
Analýza úvěrového procesu v segmentu SME
Analysis of the credit process in small and medium enteprises
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou úvěrového procesu v segmentu malých a středních podniků. První část práce popisuje finanční rizika, jimž jsou banky vystaveny, přičemž hlavní důraz je kladen na úvěrové riziko. V další části je popsán proces řízení kreditního rizika, tzn. jeho jednotlivé fáze identifikace, kvantifikace, zajištění až monitoringem konče. Třetí část rozebírá všechny fáze úvěrového procesu …víceAbstract:
This diploma thesis deals with an analysis of the credit process in small and medium enterprises. First part describes financial risks, to which banks are exposed with a special emphasis on a credit risk. The next chapter describes the process of a risk management, particularly its individual phases such as identification, measurement, securing and monitoring. The third part discusses each phase of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46903
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2015
- Vedoucí: Jaroslav Brada
- Oponent: Michal Kováč
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46903
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Současná úroveň a perspektivy stavebního spoření na českém bankovním trhu
Aneta Juránková -
Vývoj úvěrového rizika při současných turbulencích na finančních trzích
Markéta Libiaková -
Úvěrové produkty na financování bydlení
Soňa Dočekalová -
Srovnání podmínek úvěru pro právnické osoby na českém bankovním a nebankovním trhu
Lenka Oborná -
Změny parametrů poskytovaných hypoték v nabídce bank na českém trhu
Tereza GLOSSOVÁ -
Business plan of SME (Small and Medium sized Enterprise)
Jana Liskovská -
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov -
Marketing v segmentu SME na českém trhu
Martin Průcha