Eva Motlová
Bachelor's thesis
Marketingový mix konkrétního podniku
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je marketingový mix v konkrétním podniku. První část práce se věnuje především výchozí situační analýze podniku, která je předpokladem sestavení úspěšného marketingového mixu. Jsou rozebrány pojmy vnitřní prostředí podnikua vnější prostředí podniku, které dělíme na mikroprostředí a makroprostředí. Dále jsou detailně rozebrány jednotlivé položky marketingového mixu – …moreAbstract:
The main aim of this thesis is to analyze and improve marketing mix of a specific company. The first part of this thesis is focused on theoretical background – how to make an initial situational analysis, because it is a very important assumption before making amarketing mix. There are also discussed in very detail items of a marketing mix – product, price, place and promotion. The second part of this …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018
Identifier:
http://theses.cz/id/5vj0cq/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2015
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Theses on a related topic
-
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Interní marketing vybraného podniku
Dominika Cyříková -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Marketing vybraného portálu pro cestovatele
Renata Seidlerová -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing v autobusové dopravě
Petr Šulc -
Interní marketing a důležitost jeho implementace v praxi firem
Kateřina Valigurová -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová