Eva Motlová

Bakalářská práce

Marketingový mix konkrétního podniku

Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je marketingový mix v konkrétním podniku. První část práce se věnuje především výchozí situační analýze podniku, která je předpokladem sestavení úspěšného marketingového mixu. Jsou rozebrány pojmy vnitřní prostředí podnikua vnější prostředí podniku, které dělíme na mikroprostředí a makroprostředí. Dále jsou detailně rozebrány jednotlivé položky marketingového mixu – …více
Abstract:
The main aim of this thesis is to analyze and improve marketing mix of a specific company. The first part of this thesis is focused on theoretical background – how to make an initial situational analysis, because it is a very important assumption before making amarketing mix. There are also discussed in very detail items of a marketing mix – product, price, place and promotion. The second part of this …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor: http://theses.cz/id/5vj0cq/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2015

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studií

České vysoké učení technické v Praze

Masarykův ústav vyšších studií

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku