Využití projektového vyučování na 1. stupni ZŠ Usage of project school teaching at primary schools – Květoslava POKORNÁ
Květoslava POKORNÁ
Master's thesis
Využití projektového vyučování na 1. stupni ZŠ Usage of project school teaching at primary schools
Usage of project school teaching at primary schools
Abstract:
Diplomová práce ?Projektové vyučování na 1. stupni ZŠ? se zabývá problematikou projektů a jejich využitím při přímé práci s žáky na 1. stupni ZŠ.Abstract:
Diploma thesis ?The project teaching in the 1st level of elementary school ? deals with problems of projects and their using by direct work with children in the 1st level of elementary school.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 11. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Jaromíra Šindelářová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POKORNÁ, Květoslava. \textit{Využití projektového vyučování na 1. stupni ZŠ Usage of project school teaching at primary schools}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2012. Available from: https://theses.cz/id/5vl0gl/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
POKORNÁ, Květoslava. Využití projektového vyučování na 1. stupni ZŠ Usage of project school teaching at primary schools. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Primary School Teacher Education / Teaching in Primary Schools
Theses on a related topic
-
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková -
Souvislost rodičovských výchovných stylů a vnímaného smyslu hry, a jejich vztah s výběrem hračky
Simona Lakomá -
Význam letních táborů a víkendových volnočasových akcí pro mládež a dospělé v životě účastníků virtuální hry Pentagramus a jejich motivace
Kateřina Kočařová -
Možnosti mezioborového propojení výtvarné, dramatické a osobnostní a sociální výchovy
Magda KAŇOVSKÁ -
Osobnostní a sociální rozvoj dětí ve sportovním kroužku florbalu v Domě dětí a mládeže Modřany
Veronika Vavrušková -
Mezipředmětové vztahy v hudební výchově - projektové vyučování
Marie KYSELOVÁ -
Mezipředmětové vztahy v hudební výchově - projektové vyučování
Marie KYSELOVÁ -
Projektové vyučování v mateřské škole zaměřené na environmentální výchovu
Petra FRÓMMELOVÁ