Využití projektového vyučování na 1. stupni ZŠ Usage of project school teaching at primary schools – Květoslava POKORNÁ
Květoslava POKORNÁ
Master's thesis
Využití projektového vyučování na 1. stupni ZŠ Usage of project school teaching at primary schools
Usage of project school teaching at primary schools
Anotácia:
Diplomová práce ?Projektové vyučování na 1. stupni ZŠ? se zabývá problematikou projektů a jejich využitím při přímé práci s žáky na 1. stupni ZŠ.Abstract:
Diploma thesis ?The project teaching in the 1st level of elementary school ? deals with problems of projects and their using by direct work with children in the 1st level of elementary school.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 11. 2012
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PaedDr. Jaromíra Šindelářová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POKORNÁ, Květoslava. \textit{Využití projektového vyučování na 1. stupni ZŠ Usage of project school teaching at primary schools}. Online. Diplomová práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/5vl0gl/.
Jak správně citovat práci
POKORNÁ, Květoslava. Využití projektového vyučování na 1. stupni ZŠ Usage of project school teaching at primary schools. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Primary School Teacher Education / Teaching in Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková -
Souvislost rodičovských výchovných stylů a vnímaného smyslu hry, a jejich vztah s výběrem hračky
Simona Lakomá -
Význam letních táborů a víkendových volnočasových akcí pro mládež a dospělé v životě účastníků virtuální hry Pentagramus a jejich motivace
Kateřina Kočařová -
Možnosti mezioborového propojení výtvarné, dramatické a osobnostní a sociální výchovy
Magda KAŇOVSKÁ -
Osobnostní a sociální rozvoj dětí ve sportovním kroužku florbalu v Domě dětí a mládeže Modřany
Veronika Vavrušková -
Mezipředmětové vztahy v hudební výchově - projektové vyučování
Marie KYSELOVÁ -
Mezipředmětové vztahy v hudební výchově - projektové vyučování
Marie KYSELOVÁ -
Projektové vyučování v mateřské škole zaměřené na environmentální výchovu
Petra FRÓMMELOVÁ