Ing. Michaela Bortlíková

Diplomová práce

Fashion Marketing and its Form in Czech Republic

Fashion Marketing and its Form in Czech Republic
Anotace:
Hlavným cieľom práce je analýza fashion marketingu a jeho podoby v Českej republike. Výsledkom práce sú odporúčania pre efektívny fashion marketing v Českej republike.
Abstract:
Fashion industry is one of the biggest industries in the world. Therefore, it has an undeniable importance. Due to this fact, the diploma thesis is analysing the fashion marketing from different points of view. The main objective of the Diploma Thesis is to analyse fashion marketing and its form in Czech Republic. This is done with the help of appropriate literature and the qualitative marketing research …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication