Kristýna MILCOVÁ
Bachelor's thesis
PR nástroje ve vybraném podniku
PR tools in selected company
Anotácia:
Cílem práce bylo zhodnotit současné využití vnitřních a vnějších vztahů s veřejností ve společnosti Fabory CZ, s. r. o. a vytvořit plán dalšího rozvoje. V praktické části této práce jsou uvedeny PR aktivity, které se používají ve firmě Fabory CZ, popis vnějších a vnitřních PR aktivit. Na základě dotazníkového šetření byly předloženy návrhy, jak zlepšit vnější a vnitřní vztahy s veřejností ve firmě …viacAbstract:
The aim of the work was to evaluate the current use of internal and external public relations in company Fabory CZ, Ltd. and to create plan of another development. The practical section of this work includes PR activities, which are used in the company Fabory CZ, description of external and internal PR activities. On the basis of the questionnaire survey were presented suggestions how to improve external …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zverejniť od: 30. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Monika Březinová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MILCOVÁ, Kristýna. PR nástroje ve vybraném podniku. Č. Bud., 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and Business Economics
Práce na příbuzné téma
-
Vliv public relations na image firmy
Michaela Bělíková -
Public relations města Postoloprty a využití komunikačních kanálů
Martina Seifertová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Analýza postavení a efektivnosti interních public relations v konkrétní společnosti
Tereza Košatová -
Aplikační možnosti public relations ve vybrané firmě
Lenka Kárová -
Public relations hokejového týmu Sparta Praha
David Vořechovský -
Public relations při řešení krizové komunikace
Michaela Rozálie Ponikelská -
Role public relations v marketingové komunikaci firmy Office Depot, s.r.o.
Jan Švarc
Názov
Vložil
Vložené
Práva