Vliv čtenářské dílny na porozumění čtení u žáků 1. stupně ZŠ – Bc. Kristýna BLAŠKOVÁ
Bc. Kristýna BLAŠKOVÁ
Master's thesis
Vliv čtenářské dílny na porozumění čtení u žáků 1. stupně ZŠ
Influence of a reading workshop on reading comprehension of primary school pupils
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou porozumění čtení u žáků primární školy. Cílem bylo provést analýzu míry vlivu čtenářských dílen na úroveň čtenářské gramotnosti u žáků ve čtvrtém a pátém ročníku základní školy. Teoretická část vymezuje oblast čtenářské gramotnosti, a také popisuje mezinárodní šetření PISA a PIRLS, zkoumající tuto problematiku. Dále je zde popsán program RWCT včetně metod rozvíjející …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of reading comprehension of primary school pupils. The aim was to analyse the degree of influence of reading workshops on the level of reading literacy of pupils in the fourth and fifth year of primary school. The theoretical part defines the field of reading literacy, describes the international PISA and PIRLS surveys, and examines this issue. Moreover, the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 7. 2021
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Martina Fasnerová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BLAŠKOVÁ, Kristýna. Vliv čtenářské dílny na porozumění čtení u žáků 1. stupně ZŠ. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching primary school classes 1 through 5
Theses on a related topic
-
Metody výuky, rozvíjející komunikativní kompetence žáků střední odborné školy
Nela TKAČÍKOVÁ -
Metody výuky rozvíjející komunikaci a čtenářství u žáků základních uměleckých škol
Pavla DAVIDOVÁ -
Aktivizační metody výuky rozvíjející komunikaci žáků na vybrané střední odborné škole
Aneta ŠTORKOVÁ -
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
E-gramotnost jako součást čtenářské gramotnosti
Štěpánka DROZDOVÁ -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights