Vliv čtenářské dílny na porozumění čtení u žáků 1. stupně ZŠ – Bc. Kristýna BLAŠKOVÁ
Bc. Kristýna BLAŠKOVÁ
Diplomová práce
Vliv čtenářské dílny na porozumění čtení u žáků 1. stupně ZŠ
Influence of a reading workshop on reading comprehension of primary school pupils
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou porozumění čtení u žáků primární školy. Cílem bylo provést analýzu míry vlivu čtenářských dílen na úroveň čtenářské gramotnosti u žáků ve čtvrtém a pátém ročníku základní školy. Teoretická část vymezuje oblast čtenářské gramotnosti, a také popisuje mezinárodní šetření PISA a PIRLS, zkoumající tuto problematiku. Dále je zde popsán program RWCT včetně metod rozvíjející …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of reading comprehension of primary school pupils. The aim was to analyse the degree of influence of reading workshops on the level of reading literacy of pupils in the fourth and fifth year of primary school. The theoretical part defines the field of reading literacy, describes the international PISA and PIRLS surveys, and examines this issue. Moreover, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Martina Fasnerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BLAŠKOVÁ, Kristýna. Vliv čtenářské dílny na porozumění čtení u žáků 1. stupně ZŠ. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Metody výuky, rozvíjející komunikativní kompetence žáků střední odborné školy
Nela TKAČÍKOVÁ -
Metody výuky rozvíjející komunikaci a čtenářství u žáků základních uměleckých škol
Pavla DAVIDOVÁ -
Aktivizační metody výuky rozvíjející komunikaci žáků na vybrané střední odborné škole
Aneta ŠTORKOVÁ -
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
E-gramotnost jako součást čtenářské gramotnosti
Štěpánka DROZDOVÁ -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená
Název
Vložil
Vloženo
Práva